duminică, 20 iulie 2008

Abuzurile lui Nichita

Nichita e chiar idiot!
Am citit azi articolul de pe prima pagina a Ziarului de Iasi, si dupa ce l-am citit m-am uitat la calendar. Nu, nu era 1 aprilie. Ideea comunista a tovarasului Nichita de intrerupe alimentarea cu electricitate daca nu iti achiti datoriile catre defunctul C.E.T. este numai opera unui impotent intelectual. Sunt sigur ca neuronul domnului primar a intrat in stare de putrefactie. Acest lucru este tot atat de ilegal pe cat e de prost primarul. Sunt curios daca, E-On va accepta acel protocol ce urmeaza a fi propus de catre idiot. Faptul ca C.E.T. va primi o subventie de aproape 3 milioane euro nu face decat sa ma scoata din minti! Banii iesenilor se duc pe doi morti! Poli Iasi si C.E.T.!Pe de alta parte ma intreb (in cazul in care se va finaliza ceva) cum ar avea tupeu E-On sa-mi bata la usa si sa-mi inchida lumina spunandu-mi ca nu am achitat intretinerea? Pai mon-cher, nu am semnat un contract? Si nu scrie acolo clar care sunt conditiile de intrerupere a energiei electrice? Si nu-i asa ca Primaria nu e parte in acel contract deci nu poate sa intervina in relatiile noastre contractuale? De ce nu a spus Nichita de aceasta aberatie in campanie? De ce nu a folosit un sloganul de genul "Ca sa incalc legea de mai multe ori am nevoie de timp"

2 comentarii:

Anonim spunea...

excelent la ''despre mine''

voturile cu privire la avocati prefigureaza ceva ce ... mai bine ma uit la filmele americane, in care justitia are o imagine mai buna!

Anonim spunea...

in ce priveste avocatii... ar trebui si ei amprentati!