sâmbătă, 19 iulie 2008

Tigani

Am observat ca foarte multa lume se opune amprentarii tiganilor din Italia. Eu nu. Imi doresc ca acestia (tiganii) sa ramana sau, se se duca cu totii oriunde numai la noi sa nu mai stea. Iar tuturor celor care se opun amprentarii, si care tipa in gura mare ca asta e discriminare le doresc din toata inima sa aiba onoarea de a le fi sparta casa, furat portofelul, scuipat de vreo tiganca care vrea sa-ti ghiceasca etc.
Romania este pusa la zid din cauza lor. Cred ca e cazul sa luam masuri. Eu unul nu-i mai suport. Nici nu vreau sa generalizez. Sunt destui tigani (in afara de tiganii lautari sau florari)care nu fura sau nu dau in cap. Dar aia sunt morti.

3 comentarii:

alex_blue spunea...

Si eu sunt pentru amprentare...Amprentare, tatuarea unui cod de bare pe brat si aruncarea lor in lagare...sau la alegere, impuscarea...pentru ca 90% din ce se intampla rau in tara asta si peste hotare e din cauza tiganilor...restul de 10% sunt parlamentarii...pe care i-as impusca, de asemenea

bogdantv spunea...

cat priveste parlamentarii, nu i-as mai amprenta. i-as impusca direct.

Marius Pârciu spunea...

http://parciu.blogspot.com/2008/07/despre-amprentarea-tiganilor-sau-cand.html