duminică, 8 iunie 2008

Nichita - PSD - Iliescu




Multi din cei ce fac in ziua de azi "politica" (ma refer la cei din "aripa tanara" a fiecarui partid) nu stiu si nici nu vor sti vreodata ce a insemnat Revolutia din '89. Am citit blogurile lor, am vazut cu cata inversunare vorbesc si arunca cuvinte grele unii in altii. Am citit pe cei ce il sustin pe Nichita si PSD-ul.
Daca o luam pe firul evenimentelor a fost cam asa: Revolutia (a se citi lovitura de stat), FSN-ul, mineriadele, PDSR, PSD. Comunistii i-au inlaturat pe comunisti. Ca sa dea o tenta de "libertate" au tras in populatie. Nici pana acum nu stim cine a tras. Nici nu vom sti.
Acum, PSD (fostul FSN,nu?) vrea, si din pacate reuseste inca, sa fie din nou la putere. Cati din acei tineri PSD-isti care latra acum stiu cum a fost? Ma uit la ei si regasesc multe din cuvintele lui Iliescu. Aceiasi inversunare si aceiasi nesimtire. Minciuni, dezinformare si cuvinte urate. Asta este PSD-ul.
Cum poti fi sustinator al acestui partid? Va aduceti aminte cum le multumea Iliescu minerilor? Acelor mineri care au batut si ucis tineri doar pentru ca erau in blugi? Si cum in ultima zi de mandat l-a gratiat pe Miron Cozma si alti cativa criminali?
Iar acum Nichita, care face parte din acelasi partid infiintat de Iliescu, vine, impreuna cu toata gloata lui, si imi vorbeste de proiecte? Ce proiecte? Ca pana acum numai proiecte am vazut!
Pe 15 iunie se va vota din nou. Acum 18 ani tot pe 15 iunie Romania isi numara mortii de pe urma mineriadelor. Insa astea s-au uitat. Acum avem proiecte.

Niciun comentariu: