joi, 15 mai 2008

Caut primar.

Am urmarit emisiunea de pe Realitatea cu principalii candidati la Primaria Iasi. Am ramas cu acelasi gust amar. Mi s-a facut mila de Nechita in ochii caruia am citit disperarea ca exista posibilitatea sa piarda fotoliul. Mi-a parut rau in unele momente ca Adomnitei este omul lui Fenechiu. De fapt Fenechiu ar fi primarul in cazul in care Adomnitei ar castiga. Oprea a dovedit ca spiritul de mahala exista si in oameni cu scaun la cap.
Nimeni nu a spus nimic concret. Am auzit doar vesnicele promisiuni.
Voi face. Voi ajuta. Voi construi. Votati-ma.
Nimeni nu a spus DE CE vrea sa fie primar.
Va garantez insa un lucru. Peste catva timp, ii vom vedea macar pe doi din cei trei cum vor face parte din nu stiu ce alianta. Cel mai probabil Nechita si Adomnitei. Dupa modelul Nechita si Simirad.
Vom avea si anii ce urmeaza aceleasi gropi, acelasi obiectiv de evitare a retrogradarii din partea Politehnicii, aceleasi licitatii mascate, nenumarate procese intentate primariei pentru neindeplinirea obligatiilor,etc indiferent de cine va iesi primar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu Nechita, ci Nichita.

bogdantv spunea...

Ai dreptate. Scuze.