luni, 19 mai 2008

Minicinosii

Am primit astazi in posta o cartulie intitulata "Povestiri electorale" vol.I. Mi s-a zburlit parul cand l-am vazut pe Simirad pe prima pagina. Am rasfoit evident revista si am dat de articolele domniei sale, alaturi de fotografii cu diferite personalitati. In cuprinsul cartuliei, diferite articole,fotografii cu dumnealui alaturi de personalitati autohtone sau internationale si bineinteles multe minciuni. Am observat insa un lucru. Pe ultima pagina, a insirat diverse organizatii civice din care face parte, distinctii obtinute, activitate publicistica si limbile cunoscute (aici a uitat sa treaca una la care se pricepe cel mai bine).
Nu am putut sa nu observ ca toate distinctiile si celelalte au fost obtinute dupa alegerea sa ca primar. Si atunci imi pun intrebarea: nu cumva doar functia sa a facut ca aceste distinctii sa ii parvina? Sunt convins ca da. Pentru ca el, asa cum spunea un coleg de-al sau, este o nulitate.

Niciun comentariu: