marți, 13 mai 2008

eu cu cine votez?

Domnilor, mi s-a acrit de voi. Ma refer aici la cei care umbla cu limba scoasa, pentru ca noi, plebea, sa punem stampila in patratica care i-ar duce cu botul direct la ciolan.
Am sa incep bineinteles cu cel care ne mai cere inca rabdare pentru ca "lucrurile importante au nevoie de timp". Nechita. Ne cere timp si rabdare pentru ca el sa stea inca patru ani exact cum a stat si pana acum si cum sta (dupa cum l-ati putut vedea) pe afisurile electorale. Cu mainile in san. El este cel care da aproximativ 4 milioane de euro anual la Politehica Iasi pentru ca an de an aceasta sa aiba drept scop evitarea retrogadarii! Mai nou nu a primit nici licenta astfel incat Nechita va pune laba pe Stadionul Tineretului pentru ca retrograzii sa indeplineasca conditiile. Tot el este cel care a vandut Iasul pentru proiectul Palas. El este cel care incerca cu disperare acum cativa ani sa ajunga primar insa nu primea de la ieseni decat cel mult 10%. Din pacate penru noi,a reusit cu ajutorul lui Simirad desi, candva, ii sarea la beregata iar acum ii linge mainile (ca sa nu spun locul ala unde nu bate soarele niciodata). Nu are nici macar curajul sa vina la dezbaterile publice cu ceilalti mincinosi. Pardon. Contracandidati.
Ca veni vorba de Simirad, alt mincinos. A constituit Partidul Moldovenilor, dupa care, a vandut Iasul PSD-ului,pentru obtinerea unui caldut loc de ambasador. L-a pus viceprimar pe Nechita a plecat in Cuba (Nechita a devenit interimar) si noi am ramas cu negul asta (Nechita). A construit, sau mai bine zis a "refacut", o serie de piete de prin Iasi, unele insalubre(Independentei) altele nefolositoare (Pacurari). A spalat o groaza de bani cu sina de tramvai din Alexandru cel Bun si nu a sprijinit sportul iesean de loc.
Despre Adomnitei ce sa spun? Nu a avut puterea si nici curajul sa rezolve conflictul de la Petre Andrei. Este un apropiat al lui Fenechiu, si stim cu totii soarta celor din anturajul lui Fenechiu care au ajuns in functii de conducere. Arestari spectaculoase,urmariri penale, mita si abuz in serviciu. Nu multumesc.
Oprea? Ne-a prostit cu faptul ca va face ceva pentru Romania, i-am dat votul nostru pentru a fi europarlamentar iar acum s-a razgandit si vrea si el la primarie.
Ce ma frapeaza este ca majoritatea celor care vor "la caldura" nu sunt ieseni.
Si mai dureros este ca au ajuns sa se laude cu starea de normalitate. Este normal si obligatoriu ca fiecare sa isi faca treaba sa! Nu vreau sa mai aud ca "in timpul in care am fost... (primar,rector sau ministru) am facut si am dres"! Era obligatia voastra! Spuneti-ne ca va e rusine sa veniti in fata noastra si ca veti incerca sa va rascumparati greselile. Caci numai de astea am avut parte.

Niciun comentariu: